Abilitatea de a recunoaste si dezvolta oportunitati profitabile de business;
Abilitatea de a negocia si de a mentine echilibrul intre nevoile clientului si ale companiei;
Limba engleza – constituie avantaj;
Cunostinte operare PC – suita Microsoft;
Persoana care da dovada de: integritate, responsabilitate, initiativa, putere de convingere si negociere, claritate si coerenta in exprimare;
Loialitate, spirit de echipa, orientare catre client si catre rezultat;
Atitudine profesionista;
Dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera.
Descrierea jobului:
Realizarea market reaseach-ului pentru dezvoltarea portofoliului de clienti;
Gestionarea portofoliului de clienti si dezvoltarea relatiei cu acestia;
Implementarea strategiei de vanzari;
Planificarea si respectarea obiectivelor;
Prezentarea si promovarea serviciilor companiei in scopul atingerii obiectivelor individuale de vanzari;
Cunoasterea produselor societatii si particularizarea acestora in functie de nevoile clientilor;
Propunerea unei strategii de abordare a prospectilor, incluzand etapele vanzarii (apel telefonic, intalnire la sediul clientului etc), descoperirea nevoilor clientului si modul de satisfacere a acestora precum si solutii de prevenire sau combatere a obiectiilor despre costul initial al investitei;
Realizarea ofertelor, analizelor de cost/ beneficiu si prezentarea produselor firmei;