SOCIAL
SOCIAL

Alatura-te echipei BGS!

Securitate

Sistem clasic de pază

Monitorizare și intervenție

Sistem clasic de pază

Sistem clasic de pază

Au avut încredere în noi

Alege dintre liniile de business care te interesează:

Toate Joburile
Securitate
Tehnic
Medical

Alege job-ul care te interesează:

Agent vanzari - Bucuresti
Agent Securitate
Dispecer Centru Alarma
Agent vanzari - Timisoara
Responsabil GPS - Administrare Flota Auto
Tehnician sisteme securitate

Suntem in cautarea unui nou coleg care sa reprezinte firma si serviciile BGS in calitate de Agent Vanzari.

Descrierea postului
Rolul Agentului de Vânzări este de a atrage clienți noi prin abordarea directa pentru a le oferi soluții de securitate eficiente pentru nevoia acestora.

Responsabilitati principale:
- Analiza pietei si identificarea zonelor care prezinta potential;
- Identificarea și abordarea potențialilor clienți direct in locatiile acestora;
- Promovarea și vânzarea serviciilor de securitate și soluțiilor tehnice de protecție (sisteme anti-efractie, control acces, supraveghere video).
- Încheierea contractelor și gestionarea procesului de vânzare;
- Menținerea unei relații profesionale cu clienții și oferirea de suport post-vânzare;
- Planificarea și organizarea activităților zilnice pentru maximizarea rezultatelor;

Candidatul ideal trebuie sa dea dovada de urmatoarele abilitati:
1. Comunicare eficienta: ascultare activa, pliere pe interlocutor, argumentare;
3. Identificarea nevoilor clientului – capacitatea de analiza, sinteza si constientizare a unei nevoi;
4. Negociere si persuasiune – intelegere ridicata a perspectivei interlocutorului si capacitate ridicata de identificare a solutiilor optime pentru nevoia identificata.
4. Rezilienta si capacitatea de a gestiona respingerile – fiecare experienta este o oportunitate de invatare;
5. Limba engleza – constituie avantaj
6. Permis de conducere categoria B - Obligatoriu

Beneficii

  • Salariu motivant;
  • Contract de munca integral;
  • Masina de serviciu;
  • Lucru cu echipamente profesionale;
  • Calificarile necesare postului sunt asigurate de catre companie;
  • Traininguri gratuite pentru dezvoltare si aprofundare la locul de munca.
Agent vanzari - Bucuresti

Aplică pentru această poziție:

JOB

Pentru postul de Agent de Securitate, avem posturi deschise pentru mai multe tipuri de obiective, precum: magazine, depozite, cladiri de birouri, casino, etc.

            Orase disponibile: Bucuresti, Timisoara, Galati, Braila, Ploiesti, Targoviste

Candidatul ideal:

  • constitutie atletica;
  • rezistenta stres;
  • disponibilitate de lucru in ture de zi si de noapte (inclusiv in weekend);
  • fara antecedente juridice;
  • minim 8 clase absolvite.

Beneficii:

  • contract de munca integral;
  • sarbatori legale platite dublu;
  • prime;
  • servicii medicale gratuite;
Agent Securitate

Aplică pentru această poziție:

JOB

Postul de Dispecer Centru Alarma reprezinta nucleul activitatii in firma BGS. Acest post este de o insemnatate deosebita, deoarece reprezinta firma atat in relatia cu beneficiarii, cat si in relatii cu colegii din teren (echipajele de interventie).

Cautam sa recrutam in echipa noastra o persoana care da dovada de:

  • bune abilitati de comunicare (usurinta, claritate, coerenta in exprimare);
  • seriozitate, responsabilitate, initiativa, loialitate, spirit de echipa, orientare catre sarcini, rezistenta la stres si oboseala, incadrarea in termene si prioritizarea actiunilor;
  • atentie distributiva, capacitate de sinteza ridicata, viteza de reactie, promptitudine.

Sunt necesare:
​- Minim studii medii (12 clase finalizate);
- Cunostinte bune operare PC – suita Microsoft;
- Bune abilitati de utilizare a tastelor (viteza tastarii, scriere corecta);
- Reprezinta un avantaj calificarea in functia de Dispecer.

Descrierea jobului

  • Program de lucru in ture, de zi si de noapte;
  • Utilizeaza si monitorizeaza aparatura din dotare;
  • Mentine legatura telefonic cu personalul din teren si din baza, coordoneaza echipajele;
  • Sesizeaza seful de dispecerat si consemneaza diverse evenimente (defectiuni tehnice aparatura, calamitati, situatia echipajelor din teren etc.);
  • Informeaza beneficiarii cu privire la motivele declansarii sistemelor de alarma;
  • Verifica zilnic starea sistemelor de monitorizare si sesizeaza beneficiarul cu privire la orice disfunctionalitate;
  • Isi perfectioneaza activitatea si pregatirea profesionala prin participarea la diverse cursuri organizate in conditiile legii.

Beneficii:

• Salariu competitiv;
• Bonuri de masa;
• Contract de munca integral;
• Sarbatori legale platite dublu;
• Masaj la birou;
​​• Calificarile necesare postului / traininguri.

Dispecer Centru Alarma

Aplică pentru această poziție:

JOB
  • Experienta in domeniu – nu este obligatorie;
  • Permis categoria B - obligatoriu;
  • Abilitatea de a recunoaste si dezvolta oportunitati profitabile de business;
  • Abilitatea de a negocia si de a mentine echilibrul intre nevoile clientului si ale companiei;
  • Limba engleza – constituie avantaj;
  • Cunostinte operare PC – suita Microsoft;
  • Persoana care da dovada de: integritate, responsabilitate, initiativa, putere de convingere si negociere, claritate si coerenta in exprimare;
  • Loialitate, spirit de echipa, orientare catre client si catre rezultat;
  • Atitudine profesionista;
  • Dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera.

Descrierea jobului:

  • Realizarea market reaseach-ului pentru dezvoltarea portofoliului de clienti;
  • Gestionarea portofoliului de clienti si dezvoltarea relatiei cu acestia;
  • Implementarea strategiei de vanzari;
  • Planificarea si respectarea obiectivelor;
  • Prezentarea si promovarea serviciilor companiei in scopul atingerii obiectivelor individuale de vanzari;
  • Cunoasterea produselor societatii si particularizarea acestora in functie de nevoile clientilor;
  • Propunerea unei strategii de abordare a prospectilor, incluzand etapele vanzarii (apel telefonic, intalnire la sediul clientului etc), descoperirea nevoilor clientului si modul de satisfacere a acestora precum si solutii de prevenire sau combatere a obiectiilor despre costul initial al investitei;
  • Realizarea ofertelor, analizelor de cost/ beneficiu si prezentarea produselor firmei;

Beneficii:

  • Program flexibil;
  • Training de specialitate;
  • Consultanta tehnica;
  • Planificare strategica si asistenta in vanzare;
Agent vanzari - Timisoara

Aplică pentru această poziție:

JOB
Căutăm un profesionist organizat și atent la detalii pentru rolul de Responsabil GPS.︄︂︁︆︂︉︇︉​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎

Cerinte:

  • Studii: Minim studii medii (avantaj: studii superioare în IT, logistică, transport);
  • Experiență: Cel puțin 2 ani în administrarea sistemelor GPS sau în roluri similare;
    • Platforme de monitorizare GPS și telematică auto;Cunoștințe tehnice:
    • Operare PC, sisteme informatice și Microsoft Excel – nivel mediu/avansat;
    • Gândire analitică și atenție la detalii;Abilități personale:
    • Organizare și prioritizare a sarcinilor;
    • Comunicare eficientă și colaborare interdepartamentală;
    • Capacitate de soluționare rapidă a problemelor tehnice;
  • Permis de conducere: categoria B – constituie avantaj.

Descrierea jobului

Responsabilul GPS va asigura gestionarea și monitorizarea sistemelor GPS instalate pe flota de peste 650 de autovehicule ale companiei. Persoana ideală va combina cunoștințele tehnice cu abilități administrative pentru a menține flota sub control și a susține departamentele implicate.

Responsabilități principale:
  • Monitorizarea zilnică a traseelor și utilizării autovehiculelor prin platformele GPS;
  • Configurarea, actualizarea și întreținerea echipamentelor GPS;
  • Identificarea abaterilor (ex. rute neautorizate, staționări excesive, depășiri de viteză);
  • Generarea de rapoarte periodice privind utilizarea flotei auto și transmiterea lor conducerii;
  • Colaborarea cu furnizorii de echipamente pentru remedierea defecțiunilor tehnice;
  • Suport tehnic și operațional pentru colegii care utilizează vehiculele companiei;
  • Respectarea și aplicarea politicilor interne privind utilizarea vehiculelor de serviciu.

Alte activități administrative și operaționale complementare:

  • Introducerea și actualizarea facturilor în ERP;
  • Gestionarea deconturilor RCA și Casco + trimiterea lor către plată;
  • Urmărirea și actualizarea scadențelor RCA, Casco și ITP în ERP;

Locație:

  • Sediu BGS – Cladirea Afi Tech Park 1, bld. Tudor Vladimirescu, nr. 28, sector 5 - 4 zile / saptamana
  • BGS Service – Centura Bucuresti, nr. 5A, Tunari, jud. Ilfov - 1 zi / saptamana

Program: Luni – Vineri, 09:00 – 17:00

Beneficii:

  • Salariu competitiv;
  • Masaj la birou;
  • Stabilitate într-o companie cu renume și flotă extinsă;
  • Posibilitatea de a lucra într-un mediu dinamic, cu impact direct asupra eficienței operaționale;
  • Oportunități de dezvoltare personala prin traininguri interne;
  • Echipă profesionistă și sprijin constant din partea colegilor.
Responsabil GPS - Administrare Flota Auto

Aplică pentru această poziție:

JOB

Postul de Tehnician Sisteme de Securitate reprezinta un post cheie in compania noastra. Acest post este de o insemnatate deosebita deoarece reprezinta firma atat in relatia cu beneficiarii, cat si in relatii cu colegii din teren. De asemenea, buna desfasurare a activitatii cat si calitatea serviciilor prestate, depind de iscusinta cu care echipa tehnica isi realizeaza activitatea.

Orase disponibile:

  • Bucuresti, Timisoara.

Descrierea jobului

  • Executa lucrari de instalare/ intretinere generala a echipamentelor/sistemelor de securitate;
  • Programeaza sistemele de securitate instalate;
  • Instruieste beneficiarul sau personalul desemnat de catre acesta cu privire la modul de operare a sistemului;
  • Desfasoara activitati de service in garantie si postgarantie.
  • Mediu de lucru atractiv, cu posibilitatea de a lucra individual sau in echipa in functie de complexitatea lucrarii;
  • Program de lucru de zi, in intervalul Luni -Vineri;

Candidatul ideal

  • Minim studii medii;
  • Detine cunostinte de instalare si service echipamente de securitate, configurari soft si aplicatii pentru echipamentele din sistemele de securitate;
  • Experienta in domeniul serviciilor de securitate de minim 1 an;
  • Permis conducere categoria B.
  • Bune abilitati de comunicare (usurinta, claritate, coerenta in exprimare);
  • Nivel ridicat de responsabilitate;
  • Initiativa si implicare in rezolvarea taskurilor individuale, dar si de echipa;
  • Incadrarea in termene si prioritizarea actiunilor;
  • Atentie distributiva si viteza de reactie.

Beneficii

  • Salariu motivant;
  • Contract de munca integral;
  • Masina de serviciu;
  • Lucru cu echipamente profesionale;
  • Calificarile necesare postului sunt asigurate de catre companie;
  • Traininguri gratuite pentru dezvoltare si aprofundare la locul de munca.
Tehnician sisteme securitate

Aplică pentru această poziție:

JOB

Alege job-ul care te interesează:

Agent Securitate
Dispecer Centru Alarma
Responsabil GPS - Administrare Flota Auto

Pentru postul de Agent de Securitate, avem posturi deschise pentru mai multe tipuri de obiective, precum: magazine, depozite, cladiri de birouri, casino, etc.

            Orase disponibile: Bucuresti, Timisoara, Galati, Braila, Ploiesti, Targoviste

Candidatul ideal:

  • constitutie atletica;
  • rezistenta stres;
  • disponibilitate de lucru in ture de zi si de noapte (inclusiv in weekend);
  • fara antecedente juridice;
  • minim 8 clase absolvite.

Beneficii:

  • contract de munca integral;
  • sarbatori legale platite dublu;
  • prime;
  • servicii medicale gratuite;
Agent Securitate

Aplică pentru această poziție:

JOB

Postul de Dispecer Centru Alarma reprezinta nucleul activitatii in firma BGS. Acest post este de o insemnatate deosebita, deoarece reprezinta firma atat in relatia cu beneficiarii, cat si in relatii cu colegii din teren (echipajele de interventie).

Cautam sa recrutam in echipa noastra o persoana care da dovada de:

  • bune abilitati de comunicare (usurinta, claritate, coerenta in exprimare);
  • seriozitate, responsabilitate, initiativa, loialitate, spirit de echipa, orientare catre sarcini, rezistenta la stres si oboseala, incadrarea in termene si prioritizarea actiunilor;
  • atentie distributiva, capacitate de sinteza ridicata, viteza de reactie, promptitudine.

Sunt necesare:
​- Minim studii medii (12 clase finalizate);
- Cunostinte bune operare PC – suita Microsoft;
- Bune abilitati de utilizare a tastelor (viteza tastarii, scriere corecta);
- Reprezinta un avantaj calificarea in functia de Dispecer.

Descrierea jobului

  • Program de lucru in ture, de zi si de noapte;
  • Utilizeaza si monitorizeaza aparatura din dotare;
  • Mentine legatura telefonic cu personalul din teren si din baza, coordoneaza echipajele;
  • Sesizeaza seful de dispecerat si consemneaza diverse evenimente (defectiuni tehnice aparatura, calamitati, situatia echipajelor din teren etc.);
  • Informeaza beneficiarii cu privire la motivele declansarii sistemelor de alarma;
  • Verifica zilnic starea sistemelor de monitorizare si sesizeaza beneficiarul cu privire la orice disfunctionalitate;
  • Isi perfectioneaza activitatea si pregatirea profesionala prin participarea la diverse cursuri organizate in conditiile legii.

Beneficii:

• Salariu competitiv;
• Bonuri de masa;
• Contract de munca integral;
• Sarbatori legale platite dublu;
• Masaj la birou;
​​• Calificarile necesare postului / traininguri.

Dispecer Centru Alarma

Aplică pentru această poziție:

JOB
Căutăm un profesionist organizat și atent la detalii pentru rolul de Responsabil GPS.︄︂︁︆︂︉︇︉​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎

Cerinte:

  • Studii: Minim studii medii (avantaj: studii superioare în IT, logistică, transport);
  • Experiență: Cel puțin 2 ani în administrarea sistemelor GPS sau în roluri similare;
    • Platforme de monitorizare GPS și telematică auto;Cunoștințe tehnice:
    • Operare PC, sisteme informatice și Microsoft Excel – nivel mediu/avansat;
    • Gândire analitică și atenție la detalii;Abilități personale:
    • Organizare și prioritizare a sarcinilor;
    • Comunicare eficientă și colaborare interdepartamentală;
    • Capacitate de soluționare rapidă a problemelor tehnice;
  • Permis de conducere: categoria B – constituie avantaj.

Descrierea jobului

Responsabilul GPS va asigura gestionarea și monitorizarea sistemelor GPS instalate pe flota de peste 650 de autovehicule ale companiei. Persoana ideală va combina cunoștințele tehnice cu abilități administrative pentru a menține flota sub control și a susține departamentele implicate.

Responsabilități principale:
  • Monitorizarea zilnică a traseelor și utilizării autovehiculelor prin platformele GPS;
  • Configurarea, actualizarea și întreținerea echipamentelor GPS;
  • Identificarea abaterilor (ex. rute neautorizate, staționări excesive, depășiri de viteză);
  • Generarea de rapoarte periodice privind utilizarea flotei auto și transmiterea lor conducerii;
  • Colaborarea cu furnizorii de echipamente pentru remedierea defecțiunilor tehnice;
  • Suport tehnic și operațional pentru colegii care utilizează vehiculele companiei;
  • Respectarea și aplicarea politicilor interne privind utilizarea vehiculelor de serviciu.

Alte activități administrative și operaționale complementare:

  • Introducerea și actualizarea facturilor în ERP;
  • Gestionarea deconturilor RCA și Casco + trimiterea lor către plată;
  • Urmărirea și actualizarea scadențelor RCA, Casco și ITP în ERP;

Locație:

  • Sediu BGS – Cladirea Afi Tech Park 1, bld. Tudor Vladimirescu, nr. 28, sector 5 - 4 zile / saptamana
  • BGS Service – Centura Bucuresti, nr. 5A, Tunari, jud. Ilfov - 1 zi / saptamana

Program: Luni – Vineri, 09:00 – 17:00

Beneficii:

  • Salariu competitiv;
  • Masaj la birou;
  • Stabilitate într-o companie cu renume și flotă extinsă;
  • Posibilitatea de a lucra într-un mediu dinamic, cu impact direct asupra eficienței operaționale;
  • Oportunități de dezvoltare personala prin traininguri interne;
  • Echipă profesionistă și sprijin constant din partea colegilor.
Responsabil GPS - Administrare Flota Auto

Aplică pentru această poziție:

JOB

Alege job-ul care te interesează:

Agent vanzari - Timisoara
Tehnician sisteme securitate
  • Experienta in domeniu – nu este obligatorie;
  • Permis categoria B - obligatoriu;
  • Abilitatea de a recunoaste si dezvolta oportunitati profitabile de business;
  • Abilitatea de a negocia si de a mentine echilibrul intre nevoile clientului si ale companiei;
  • Limba engleza – constituie avantaj;
  • Cunostinte operare PC – suita Microsoft;
  • Persoana care da dovada de: integritate, responsabilitate, initiativa, putere de convingere si negociere, claritate si coerenta in exprimare;
  • Loialitate, spirit de echipa, orientare catre client si catre rezultat;
  • Atitudine profesionista;
  • Dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera.

Descrierea jobului:

  • Realizarea market reaseach-ului pentru dezvoltarea portofoliului de clienti;
  • Gestionarea portofoliului de clienti si dezvoltarea relatiei cu acestia;
  • Implementarea strategiei de vanzari;
  • Planificarea si respectarea obiectivelor;
  • Prezentarea si promovarea serviciilor companiei in scopul atingerii obiectivelor individuale de vanzari;
  • Cunoasterea produselor societatii si particularizarea acestora in functie de nevoile clientilor;
  • Propunerea unei strategii de abordare a prospectilor, incluzand etapele vanzarii (apel telefonic, intalnire la sediul clientului etc), descoperirea nevoilor clientului si modul de satisfacere a acestora precum si solutii de prevenire sau combatere a obiectiilor despre costul initial al investitei;
  • Realizarea ofertelor, analizelor de cost/ beneficiu si prezentarea produselor firmei;

Beneficii:

  • Program flexibil;
  • Training de specialitate;
  • Consultanta tehnica;
  • Planificare strategica si asistenta in vanzare;
Agent vanzari - Timisoara

Aplică pentru această poziție:

JOB

Postul de Tehnician Sisteme de Securitate reprezinta un post cheie in compania noastra. Acest post este de o insemnatate deosebita deoarece reprezinta firma atat in relatia cu beneficiarii, cat si in relatii cu colegii din teren. De asemenea, buna desfasurare a activitatii cat si calitatea serviciilor prestate, depind de iscusinta cu care echipa tehnica isi realizeaza activitatea.

Orase disponibile:

  • Bucuresti, Timisoara.

Descrierea jobului

  • Executa lucrari de instalare/ intretinere generala a echipamentelor/sistemelor de securitate;
  • Programeaza sistemele de securitate instalate;
  • Instruieste beneficiarul sau personalul desemnat de catre acesta cu privire la modul de operare a sistemului;
  • Desfasoara activitati de service in garantie si postgarantie.
  • Mediu de lucru atractiv, cu posibilitatea de a lucra individual sau in echipa in functie de complexitatea lucrarii;
  • Program de lucru de zi, in intervalul Luni -Vineri;

Candidatul ideal

  • Minim studii medii;
  • Detine cunostinte de instalare si service echipamente de securitate, configurari soft si aplicatii pentru echipamentele din sistemele de securitate;
  • Experienta in domeniul serviciilor de securitate de minim 1 an;
  • Permis conducere categoria B.
  • Bune abilitati de comunicare (usurinta, claritate, coerenta in exprimare);
  • Nivel ridicat de responsabilitate;
  • Initiativa si implicare in rezolvarea taskurilor individuale, dar si de echipa;
  • Incadrarea in termene si prioritizarea actiunilor;
  • Atentie distributiva si viteza de reactie.

Beneficii

  • Salariu motivant;
  • Contract de munca integral;
  • Masina de serviciu;
  • Lucru cu echipamente profesionale;
  • Calificarile necesare postului sunt asigurate de catre companie;
  • Traininguri gratuite pentru dezvoltare si aprofundare la locul de munca.
Tehnician sisteme securitate

Aplică pentru această poziție:

JOB

Alege job-ul care te interesează:

Promoția lunii intalnire romantica cu Dani si Andrei
text-align-justify